Subject: Elektrilevi OÜ projekt LC1668 - õhuliini vahetus 22102 Vorbuse-Kardla teel, Vorbuse külas.
From: "Kartau Marleen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 30 Aug 2024 15:01:12 +0300

Tere!

Soovin teavitada Transpordiametit tulevikus toimuva ehitustööga 22102
Vorbuse-Kardla teel (katastritunnus 83101:001:0013), mille valitseja on
Kliimaministeerium ja volitatud asutus Transpordiamet.

Antud projekti raames on vajalik vahetada välja alajaama Soomeküla:(Puhja)
fiidrist F2 kuni mastini M13 õhuliin EX. 4x95 kaabli vastu. Mastid M10-M13
asuvad Vorbuse-Kardla teel (asendiplaan manuses). Antud lõik asub
kilomeetripunktidel 7,28-7,45.

Hetkel ei ole tööde täpne ajakava veel kindlaks määratud, kuid soovin teid
aegsasti teavitada toimuvatest töödest antud kinnistul.

Lugupidamisega

Marleen Kartau

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5834 6146

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.